....::: PENGIKUT :::....

15.9.09

Kenapa Samy Vellu sangat kuat

SPRM tidak berani sentuh Samy Vellu bukan kerana tidak cukup bukti. Tetapi khabarnya adalah kerana beliau terlalu banyak mengetahui rahsia Menteri-Menteri Umno.

Samy Vellu sebenarnya adalah budak suruhan Umno. Samy yang merupakan Menteri Pos dan Kerjaraya yang paling lama dalam dunia adalah umpama seekor kambing hitam yang mengeluarkan ketulan-ketulan tahi emas untuk Menteri-Menteri dan kroni Umno melahapnya.
Cuba lihat antara ketulan-ketulahan kecil tahi emas di sini, lagi di sini, dan di sini


Menteri-Menteri Umno dan kroni merekalah yang telah menjilat licin buntot kambing hitam ini sehinggakan pihak SPRM tidak berani berbuat apa-apa melainkan mengesahkan bahawa kambing hitam ini adalah yang paling bersih dalam dunia !!

Baru-baru ini kecoh saling tuduh menuduh antara Samy dan Mahathir. Itu cuma wayang sahaja.Tak lebih dari itu. Malaun dan penyangak ini tetap bersatu dan berpadu dalam merompak wang rakyat dan khazanah negara. Maka itu, penyokong MIC jangan berlebih-lebih sangat kalau nak mengutuk Mahathir. Tengoklah apa yang terjadi kat disini. Semuanya lakonan puak-puak malaun sahaja!


Mahathir pun cuak dengan Samy.Dia tak berani buat lebih terhadap Samy hanya setakad itu sahajalah dia berani kata pasal Samy.

Ingat! Bahawa Samy pernah memberi amaran secara terbuka : Jika dia masuk penjara, ramai Menteri Umno akan ikut serta bersamanya. Ini menjadikan bapa malaun dan penyangak Umno kecut perut dan tak berani mencabar Samy.


Bolehkah kita melupakan watak Samy yang sebelum ini adalah tukang ampu tel.g PM ? Pak Lah sendiri pernah terharu apabila dikelentong oleh Samy melalui sepotong sajak pelagiat Lupakah kita bagaimana Samy menyuapkan makanan ke mulut Mahathir yang seperti seorang kanak kecil OKU pada setiap perayaan Depavali ?

Samy masih berharap bahawa dengan kemenangan besar dalam pemilihan MIC yang baru lalu, memungkinkan beliau dilantik semula menjadi seorang Menteri Kabinet. Samy akan gosok tel.g Najib sampai berkilat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tambah ilmu lagi :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...